Friday, December 5, 2008

HAPPY BIRTHDAY KOS












happy birthday kos!!!!!
06.12.08
thanks sbb ajak i..
huhu~
president SFC @ kos telah mengadakan birthday partynya di KTV jln imbi,berhadapan times square...
memang seronok...karaoke la,pe lagi...haha~
memang aku yang paling seronok sbb aku nie dah la kaki karaoke...
huhu~
ramai gak yang hadir...antaranya ifa raziah,bliz band,kwn2 model kos and budak2 SFC...
memang happening...
aku kalau nik xpakse balik awal,aku sure stay nk karaoke lg...haha~
enjoy viewing picture yaa...


memang aku xlepaskan peluang nyanyi....sejati~



aku dgn adik aku,hariz...


bliz band~

kak ifa raziah coming!!



mami @ mrs X and her family in d hse

wahhh...kos n reen...suka korang ya..huhu~



steady la capik...sporting tu..huhu




wahhh lora...common2...hehe



pussycat gurl!!!!!caiyyyaaaaa lahhhh...

1 comment:

Kos Serani said...

Wah...terharu tau, kamoo semua letak story besday aku kat Blog korang....thank you...thank you.

P/S: Aku tak paham la...tiap mana-mana Majlis SF...kamoo mesti balik awal dgn Nik heh heh heh